Didnt sleep a minute...

Nu sitter jag här vid datan, har inte sovit en blund inatt för att det har kliat och känts dumt i huden. Jag är såå glad att jag ska jobba idag. NOT... Inte jobbets fel, men jag känner mig trött plus denna smärta ,_,
Please make it stop!

Något bra i allt ont är att bejb kom hem igår och hade köpt en glass (Ben & Jerry Wich) och en Ben & Jerry sorbet (Mango berry) som jag kikat lustfyllt på ett tag nu. Han är för söt hjärtat mitt <3 Allt för att trösta en ledsen Mariah...

Nu får jag väl snart ge mig av till jobb...
Efter jobb = farbror doktor...
Vill sova nuuu >_<

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Jag vet faktiskt inte x) Man kan typ gå runt till grannar och så och gå i stan mer fritt, tror jag :) Och kunna ställa in personligheter och så xP Tycker bara det verkar kul med en 3:a liksom :D

2009-06-04 @ 06:37:29
URL: http://terreh.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0