Working girl

Hejsan hoppsan ^^
Jag har jobbat helgen nu, så därav har jag inte uppdaterat något särskilt.
Men nu passar jag på att squeeza in en update =)
Inte för att det har hänt så mkt iofs, på en jobbhelg tenderar det till att bli mest utav den biten ;D

Hunnit med att köpa på mig en del spel på de här dagarna ;D Så snart är jag uppe i 330 spel! Känns amazing, men jag får väl krasst erkänna att det inte hinner bli några 400 innan jan 2010. Men så nära det kan bli iaf ^^

Sugen på en massa tishor, men inte kommit mig för att beställa än. Orka imon efter jobbet?
Uscha, vad klockan går... Snart upp och iväg till jobbet igen!

Sov sött darlin's!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0