Nuts and Bolts

Goddagens ^^
Jag klämmer in ett inlägg nu innan jobbet. Nu sitter jag här nyduschad och insmord, gott!
Vaknade runt 11.oo udag, så det blev en god sovmorgon. Inatt hände det grejer, ja alltså på shoppingfronten ;D
Jag köpte mig min efterlängtade Mizi <3 (väska) Så nu håller jag alla tummar och tår att den kommer fram lugnt och säkert till mig =D Sedan köpte jag även en ny rosa tisha, med texten: Ken I'm so plastic without you <3
Sedan blev det ett spel till samlingen: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts. Nu fattas det bara de 2GB spelen, så har jag alla Banjo Kazooie spelen =) Kul att ha en komplett serie av ngt!

Nu har jag en massa jag ska hinna med innan 14.oo och jobbstart:
1) Välja ngt att ha på mig
2) Packa en burk med tacopaj som ska med till jobb
3) Göra iordning håret
4) Hämta ut ett paket -> Lämna det hemma
5) Cykla till jobb!

Så vi hörs när jag kommer hem efter jobb, blir nog runt 21.oo draget ^^
Ha det underbart idag, bussÅkram!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0