Honey, I'm hoome!

Phew, är så trött. Var aktivt på jobbet idag ^^ Ska inte klaga iofs, för kvällen går undan när man har att göra!
Nu har jag tagit en tunnbrödsrulle med tunna skivor av kalkon och ett glas vaniljyoghurt med choklad, mumma!
Spelet jag hade i minneslistan var för pricy, men det kommer fler tillfällen för det spelet! Dessutom vill man ju helst ha det i PAL format! Annars är det inget som går ut idag, inte förräns på fredag är det dags att sitta i hotseaten och bjuda på grejer. Rowligt!

Nu ska jag smörja in mig ordentligt och borsta gaddarna, upp tidigt imon och iväg till jobb. Sedan är det bara 2 dagar kvar till ledig helg, wonderful!

Så jag har inte så mycket mer att säga än: Sov sött!

Kommentarer
Postat av: ROXY

haha, jag stod och kikade på både ron och manson, och slutade med att jag köpte båda :D annars kunde vi ha skickat de till varandra när de var färdiglästa :) har du börjat påmanson boken? är den bra?



jadu, denna helg som kommer vet jag ej, har hört att lady gaga skall spela på grönan på söndag, haha, såfall drar jag dit ;) annars vet jag ej :)

för din del rar?

kramar

2009-07-28 @ 22:25:46
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Leia

Nja, jag har ju nästan skippat days, glamour är mycket bättre. Mmm m! :D



Jaså, du har börjat jobba igen.



Aha, då kan man ju säga att du har två hem :D i två olika länder. Tufft ju.



Nej, har inte spelat the sims 3, fast däremot 2an.

Vad är nytt i 3an?

Kram

2009-07-28 @ 22:27:45
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: M i c k a

jag spelar faktist bara ps3 i stort sätt, eller ja alla andra playstaion med, har förälskat mig i den konsolen ;D hehe på pc spelar jag bara the sims (: och lite cs och df2 (:

2009-07-29 @ 19:34:17
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0