Coziness

Åh, vad jag trivs bra här!
Soligt varenda dag vi varit här. Som idag: Jag låg och solade på kalkstensklippor i varma blåsiga vindar. Kändes bara sömnigt och gott! Inget kändes det alls, förrän nu! Jag känner mig litet stram i huden, men insmord i aftersun som luktar piggelin så känns det mkt finare =)

Å annars här på Gotland då?
Jättefint ställe verkligen, men gud vad det luktar illa från havet =S
Jag är född och uppväxt vid havet, men inte fasen luktar det så skitigt som detta. Jag och H satt och käkade sallad i en mysig park vid havet och jag får en vind upp i näsan och håller på att få ut maten samma väg som den kom =C Huuah!
Men verkligen så mysigt i övrigt!

Så vi har hunnit:
 - Sova på en strand
 - Checkat in på boendet
 - Kört runt hela halva ön med bilen och stannat till på olika fina platser
 - Fått ett par ap-läckra Adidas skor av H <3 Och han köpte sig ett par redigt snygga skor själv
 - Gått i Visby innerstad + tillhörande fika
 - Hyrt en fyrhjuling och kört runt på massa inspirerande grusvägar samt letat efter gotlandsruss ;-)
 - Ätit Indisk mat 2 dagar i rad
 - Sett världens goaste hotell som vi skulle vilja bo på, tills vi kom hem och såg vad det kostade o_O
 - Solat ute på kalkstensklippor
 - Ätit på en trädgårdsrestaurant i Visby innerstad

= massa fint

Men imon bär det hem >_<
Så jag måste se till att sola framsidan imon, för baksidan har jag eldat upp tillräckligt idag!
Nu ska jag ut och njuta av det fina kvällsvädret darlings!
BussÅkram


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0