Celebrating

*Harkel*
Jag vill härmed säga att: Jag har fått förlängt på jobbet en månad till =D
Jag är jordens lyckligaste just nu!
Tihii!

Så jag har firat med litet mysig glass nu på kvällen ^^
Åååh! Tidigare idag när jag skulle värma min tacopajbit (har ingen micro) så tog jag ut formen ur ugnen och satte på plattan, klirr! Den gick av klockrent på mitten =( Min bästa ungsform! Så typiskt...
Gud straffade mig för att jag gått runt och sjungt på en eländig visa hela dagen idag ;D Haha, fasen vad jag och Miia skrattade igår när vi hittade den videon på Youtube =P

Åh vad jag längtar efter mycket, materialist javisst!
Nu ökar ju chanserna markant att få tag på typ 400 spel innan 10-01-01!
Wihoo!

Nu får jag göra litet innan jag lägger mig, bussÅkram!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0