Addicted

Jag är verkligen beroende av nya The Sims 3 ;D Jag tycker mest att jag spelar det så fort det blir en lucka. Och där fastnar jag givetvis =P Håller på att lära mig fortfarande dock, för detta nya Sims är verkligen mer invecklat än något annat. Men det gör ju det mer verklighetstroget än föregångarna. Ska lira en sväng strax igen ;D

Annars idag: Jag tänkte städa litet och packa upp det sista sedan resorna. Mami och papi är påväg ifrån Norge, så jag ber till alla gudar att de tar hand om dem på vägen! Sedan kommer min man hem idag <3 Väntar ut en auktion idag med och om den fås för ett ok. pris så blir det även nån cool tisha från U.S of A =D

Peace out!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

vad brukar du spela mer än Ts3 då? :D

2009-07-23 @ 13:41:22
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: ROXY

ja, min dator brukar inte vara känslig, men vi skulle testa på mannens dator, la till sidan på favoriter iaf, så jag minns den :>

2009-07-23 @ 13:57:46
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0