Ohayoo gozaimasu

Idag var det litet sovmorgon, gick upp halv 10 idag =)
Gick in i köket och det luktade så rent och fint, ska bara skura golvet en gång till idag så.
Håller på att förbereda mig för mötet på jobbet idag klockan 14.oo. Ska snart hoppa in i duschen och sen ut och handla litet förnödenheter innan. Är sugen på att köpa mig en ny animebox tack vare en söt läsare som tipsade mig. Ska se över detta snarast, då jag behöver någonting trevlig att spendera min numera ganska lediga arbetsperiod =)
Näe! Vi hörs sen!


BussÅkram
&
Waratte!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Osu!

Oyasuminasai betyder god natt :P men man KAN säga bara oyasumi om man vill,, "nasai" gör det lite artigare!

Du ... jag har laddat ner hela serien.. det tog 7 timmar.... gjorde det över en natt. Man behöver ju inte köpa den, men antar att det e tuffare.

Jag kan ge dig nedladdningslänk om du vill ha ^^



Jag trivs jättebra i norge. Jag flyttade ju hit för killen men även när vi gjorde slut så bodde jag kvar.. sen blev vi ihop igen så det var ju tur :P



Ya ne!

2009-01-07 @ 13:51:10
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0