Mörker...

Ujja vad mörkt det blev ute helt plötsligt =S
Drog bara in ett stooort svart moln över den annars så fina himlen...
Hörde mami prata på att det ev. skulle bli snöoväder ikväll/natt, yayy -_-
Sitter iaf nu och lyssnar på musik medan jag väntar på att mina tvättmaskiner ska bli färdiga... Thermostatic ofcross =)

Bwah, btw!!
Jag beställde ju Harvest Moon DS Cute 1 december med informationen att den skulle komma om en vecka. Nu har det gått en månad och ett par dagar... Jag hörde av mig efter drygt 2 och en halv vecka och frågade litet, får då svaret att de inte kan säga ett exakt leveransdatum, men att jag kommer att få mitt spel. Okej, det var ju rimligt... Men nu när jag kikar in på hemsidan så finns inte spelet att skåda någonstans!!? Sedan står det så fint att man ska få ett mail om något skulle ändras eller så i ens order. Jag har baskat inte fått ett enda mail på denna månaden om att det skulle vara försenat eller att det inte skulle komma alls...
Yayy =S

Så nu måste jag iaf få mina pengar tillbaka och börja ett tufft letande på andra sajter. Är inte så lätt att få tag i denna utgåvan ska sägas. Så detta var fan INTE roligt!
Bleeee!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0