Leedig!

Idag är jag ledig och tog en reeejäl sovmorgon =P
Kroppen behövde väl det antar jag ;D
Nu har jag iaf organiserat om i mitt förråd och inventerat alla jeans.
Det var fan 20 par svindyra jeans som inte passar med diverse marginaler =S Varav världens läckraste Kate Hudson jeans -.- Får ta de där kilona nu i vår, så jag förhoppningsvis kan se fab. ut i sommar ^^,


Sitter nu här och lurar på vad jag ska käka till middag...
Jag är litet sugen på quorn dippers med en sallad till, så det blir nog det!
Ja, och så funderar jag på nätshopping, jag menar grejerna bönar ju om att jag ska köpa dem =P
Så jag får väl följa order, haha!
Näe, nu ska jag minsann laga mat!


BussÅkram
&
Waratte!

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

hahah, samma sak här, ja måste komma i form till sommaren! Kollade äöven nyss på tradera och blocket och grejerna skriker ju mitt namn dem vill ha mig och jag vill ha dem men... är man fattig så aa :/



sv: mjoo det är tomt.. saknar honom massor! Men får se hru det blir, kommer få nytt schema och allt nu när skolan börjar.. usch uach uach...



haha taaack, gullig du är <3

jag är lika dan, har velat enda sen augusti om jag ska färga mitt hår brunt eller inte, så fort jag nämner orden blondin eller brunett suckar folk högt och himlar med ögonen.. haha. men min utväxt är så pass stor nu så det blir nog bruentt endå.

2009-01-06 @ 17:04:50
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Watashi wa nihongo ga skoshi wakarimas. (lite alltså). Jag kan många ord och meningar eftersom att jag på egen hand har studerat det med kurser på internet osv.

Älskar anime! Nu ser jag på Death note igen XD antar att du har sett den serien? om inte: Ur welcome ;)

Den e SÅ grym!

Tack så mycket för kommentaren om min sång! Blev jätteglad!

Hoppas att din dag har vart bra!

Kram

2009-01-06 @ 20:41:51
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0