Ikea!

Yayy!
Pratade med H förut och vi ska till Göteborg/ Ikea på fredagen som kommer =D
Jag vill bara gå och shoppa loss på Ikea, gå runt och mysa med H! Och äta något gott efteråt <3
Är sugen på en ny taklampa till köket och min fina badrumsbänk + korgar till den!

Får se vad jag drar hem. vågar inte säga det numera... För jag kommer alltid hem med något annat =P
Nu ska jag se färdigt på zorro som går på 3:an sedan ska jag tvätta de sista köksluckorna, duscha och sedan lägga mig i sängen och se på Illusionisten tills håret torkat upp och sedan är det dreamland nästa ;D


BussÅkram


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha jaaa precis! :D åh längtar tills jag är 18 då jag kan buda iallafall :)



oooj norge :O jag har varit där 1 gång :P

mjoo mitt schema blev inte det bästa, hoppas det ändras :/ kommer inte ha något liv utanför skolan om vi får det schemat som dem vill ge oss.



hahah jaa precis, och jag kan aldrig bestämma mig så folk får alltid bestämma åt mig, haha.

2009-01-06 @ 23:47:50
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ok. Det här kommer att bli en lång kommentar men ett VÄLDIGT intressant tema enligt mig.

Death not är en helt orgasmisk serie som handlar om Yagami Light som av en slump hittar en "Death note" (note-book of death) Som tappats av en "Shinigami" (Death-god). I och med att han hittade den så måste döds-guden (som heter Ryuk)acceptera reglerna och kan inte ta den tillbaka utan måste följa Yagami tills han dör, eller tappar/ger bort Death noten.

yagami upptäcker fort att genom att skriva ett namn på en person i boken, så dör personen i fråga efter några sekunder. One one condition: han måste då alltså veta det riktiga namnet på en person, och veta hur personen ser ut.

yagami börjar döda kriminella för att "skipa rättvisa, och döma dom som förtjänar det" men möter på otroligt spännande hinder då efterforskningen tas i ledelse av en GRYMT cool karaktär som kallar sig "L".

Det är så en kamp där dom försöker att hitta varandra först och helt nerv-wrecking hela vägen. Kan inte förklara det bättre än så men jag kan LOVA dig att det är bättre än det låter. Serien är också avslutad och det finns bara 37 avsnitt så man kan klara av detta på några dagar. Jag garanterar att du kommer att älska den. MEN!!! Serien MÅSTE ses på Japanska. Annars är det bara bullshit. För guds skull inte se på dubbad anime. (Kommer att kopiera allt detta till mitt inlägg om death note haha!) Hoppas att du inte tyckte det va jobbigt att läsa.

kram

Ps: det är allvarlig, spännande, thriller, deckare-anime som kommer att få dig att vilja ta japanska-kurs. haha

Can you tell that I love it?

2009-01-07 @ 00:33:26
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag e halvt svensk, halvt italiensk, född och uppvuxen i sverige men boende i norge sedan 3,5 år tillbaka XD

Jag har kollat på avsnitt 3 till 22 i kväll så jag tror det är dags att kalla det en natt. "call it a night" -.-



Svenska passar inte till nåt asså! haha



Oyasuminasai! kawaii :*

2009-01-07 @ 03:01:21
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Fia

Hm.. Jag vet inte.. Om du vill kan jag skicka några bilder på honom.

2009-01-07 @ 09:15:01
URL: http://hendel.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0