Hi!

Nu har jag varit på möte och gått en härlig men kylig promenad hem. Tog ungeför 25 minuter i lagom takt, så jag funderar på att gå litet oftare och ta bussen som komplement vid dåligt väder och så.
Sedan fick jag hem mina svart/guldiga adidas brallor idag med (=D) och de var sååå jäklans snygga och sköna! Jag menar 340 kronor för ett par helt nya mysbrallor. Kommer användas flitigt kan jag säga, då mina gamla adidas mysbrallor är så tunnslitna. Ringde H, men han var sur som ättika... Bara för att det inte går bra på jobbet, så går det heller inte vara trevlig mot andra -.- Killar!

Iaf!

Var och handlade massa god mat förut, så ska snart laga till litet färsk hamburgare med sallad, rödlök, en ostskiva och litet sweet baby ray sås till. Yummie! Var även inne på hälsokosten en snabbis och hittade en grej jag velat prova läänge! Gojibär =D De ska tydligen vara fullproppade med nyttigheter och antioxidanter, och de var så dyra när jag såg dem på Ica Focus. Men nu hittade jag en superstor påse för bara 25 kronor O_o Den fick följa med mig direkt! Var dessutom väldigt goda, enligt mig ;-D Alla på jobbet utom 1 tyckte de var superäckliga =P

Ska jobba extra imon, GÖTT! Jag har en massa spel jag _måste_ köpa  i slutet av denna månaden ;-D
Blä, är litet sur på H =S
Så nu ska jag laga mat!

Kommentarer
Postat av: yasmine

bullar e gott. har du gjort nå kul idag då? krams

2009-01-07 @ 20:35:53
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0