Helgen som var:

Gaah!
Har inte haft tid och ork att skriva på flera dagar =(
Men man får ta tillvara på de dagar då H är hemma, så då blir det väldigt litet data+surf.

Fredagen var jag ledig och då åkte jag och H till Göteborg. Först Ikea där vi gick runt och myste <3 och så åt vi en liten bit med. Jag var duktig och köpte bara min badrumsbänk, hittade en till lampa som skulle varit fin i köket, så jag blev osäker och får ta och fundera på det litet mer... Sedan tog vi vår vanliga rutt till ICA Focus för att köpa litet amerikanskt snaX till bion. Ingen Boylan creme soda idag , inte heller black cherry eller vanilla coke heller *buääh*
Filmen som vi skulle se på mysiga Bergakungen var Yes Man med Jim Carey! Grym film! En av hans bästa på väldans länge! Rekommenderas verkligen =)

Lördagen började jag jobba vid 15:3o, så det var en lugn dag med litet god mat innan jobbet.

Söndagen var jag hemma vid 16.oo och då hade H en massa paket med amerikanska tv-spel som jag beställt och som hade kommit hem till hans mor. Vi slappade litet innan vi åkte på födelsedagsfika hos min bror+tant. Stannade dock inte så länge då vi båda var helt slut! Så vi hade litet kvällsmys på den indiska restaurangen, handlade mat och lade oss och sov!

Så beskriver jag helgen i korthet ;-D

Kommentarer
Postat av: Tina

Jodå det är bara fint med mig.

Sj då? =)

2009-01-12 @ 16:45:10
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0