You've been mangoed

Jupp, det blev en tur till shoppingcentrat. Kikade in på Gina, men hittade inget särskilt.  Men på kicks! Jag säger bara... Jag älskar min nya Emperor Akbar Mango Showergel! Den luktar verkligen mango =D
Mmm, ska avnjutas när min Lush duschcreme är slut.
Sprang in en snabbis på hälsokosten, de hade fått in de nya Zona tuberna, i King Size =D Yayy! Det blir mycket, mycket mer ekonomiskt eftersom jag måste använda en del. Det är i nuläget den enda salva som biter på mitt eksem. Måste investeras i vid löning! Strax runt 500 lappen kostade den, men det blir ändå billigt om man slår ut det!
Annars hittade jag inget särskilt och det var väl iofs lika bra det ;)
Nu ska jag pyssla litet!

Pûss!


Mmm, lukta på denna och du är fast <3
(Bild från Åhlens hemsida)

Kommentarer
Postat av: Leia

Husch då, vad mer är det som du inte tål? =/

Menar ju det. Älskar att både köra och åka bil!

2009-02-20 @ 17:30:37
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

okej! :-)

Jag hade tänkt isåfall köpa ljusa som på bilden och ett par mörkare. Men jag vet inte om jag kommer gilla de, men de återstår ju o se efter att jag provat :D

2009-02-20 @ 19:15:04
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0