Howdy!

Nu har det varit så mycket negativt på min blogg ;D
Känner mig mycket bättre nu med medicinerna, så det är skönt!
Haft en lugn helg med jobb, så det ska bli skönt att va ledig nästa helg. Dock är inte H hemma nästa helg =( Han ska jobba sitt långa pass på 10-11 dagar nu. Så det blir tomt!
Har inte shoppat så mycket i det sista heller, annat än beggade tv-spel på internet, och det räknas inte =P

Men idag köpte jag Dermalogica daily microfoliant. Dermalogica är dyrt, drygt, lyxigt och toppen!
Jag har hittills inte testat något som inte var annat än toppen. Nästa månad ska jag ha redness releif och kanske en power recovery mask. Får se mina vänner =)

Väntar ju även hem 2 grymma tishor från USA, från mitt favvomärke Junk Food America =D
Sedan sitter jag och lurar på en beställning från Asos och ett par nya diesel jeans... Jag får väl prioritera, kanske...
Ska fundera på detta i nån dag, är ju ingen stress ^^

Nu ska jag botanisera i mina dagliga bloggar!
Pöss!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0