Hejhå!

Hejsan, idag är jag ledig så jag tog mig tillfället i akt att sova ut riktigt =P
Så jag gick upp klockan 12.oo, hihi...
Nu sitter jag här med en Gefilus MAX shot och förbereder magen för en ny dag. Humm, det var den sista, så jag får nog traska/åka och köpa nya.
Inga brillor/tishor/dermalogica grejer idag heller >_<
Jag hatar väntan ;-D
Snaart får jag en ny soffa av mami. Då får jag även en anledning att byta ut min fula vardagsrumsmatta ;-) Sedan skulle jag få H's gamla vardagsrumsbord, ja det är ett skitsnyggt som bara är drygt ett år gammalt =) H's brorsa går båtsnickeri och håller på att göra världens finaste bord som H skulle få köpa loss sedan. Kul med riktigt hantverk!
Idag har jag mest lust att åka till Miia, men utan bil blir det svårt att ta sig dit tyvärr =( Hon ska ha Wepon hela helgen och bara cruisa och va uppe sent...


Wellwell, det blir väl att hjälpa päronen att packa ihop grejer och ta med sig de sista grejerna som är mina därifrån, så att de inte försvinner.

Ha nu en väldigt fin dag alla därute <3


Köss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0