Handyman


Såe!
Nu har jag varit uppe och grejat i mina pärons nya lägenhet. Spacklat, slipat, tejpat åså. Nu blev jag ruskigt sugen på att renovera och greja! Jag skulle så gärna vilja ha nya tapeter i vardagsrummet/sovrummet. Men det är så jäkla stort och vart ska man göra av alla grejer när man bara har ett rum å kök? Mjaaa... Det får ligga på is här sålänge. Kan måla mina garderobsdörrar och byta handtag på dem senare i vår istället kanske ^^
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det till att lägga sig, gott!

Hoppas ni haft en trevlig tisdag!
*Natti

Kommentarer
Postat av: Leia

Lite får man unna sig tycker jag. Killen kom hem med pizza. Inte bra fast det var riktigt gott! =)



Jag kan säga GRATTIS nu =)

2009-02-24 @ 22:26:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0