Ganbare Goemon!

Hi!
Vaknade tidigt idag med tanke på vad senta jag lade mig igår. Jag var och hjälpte till i mina föräldrars lägenhet. Börjar arta sig där och de kommer få det himlans mysigt! Idag har jag lyckats bli kär i massa dyra Goemon spel som jag villvill ha. Men de är på japanska och vem tusan kan läsa det? Men det gör inget, för Goemon spelen är något av de bästa som finns. Tillsammans med Harvest Moon och Riverking serien <3 

Idag ska jag inte pyssla med så mycket. Ska städa litet hemma och ev. hjälpa päronen med ngt i den nya lägenheten. Snart är H hemma igen, har varit så tomt utan honom. 11 dagars arbete är bra för inkomsten, men tråkigt att vi inte träffas på så länge. Vi funderar på biomys i Göteborg och en tur till svärföräldrarna för att hämta ut mina nyaste spel <3 Så mycket annat är inte planerat i nuläget, gott att bara har det lugnt och skönt!

Ha det fint sålänge!
Pûss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0