Frusen!

Gwah!
Jag är så jäklars frusen idag, känns som om lägenheten är rena rama kylskåpet =P
Har shoppat hem ett par nya diesel jeans idag =) Lätt den snyggaste modellen!
Har kanske ngt mer på gång, får see ;-)
Sitter här med en kurrande mage, så jag tror jag ska göra ngn god broccoliröra med veggie bacon =D
Sedan är det ->Disk, golvtvätt och kvällsmys med mango/passionsmousse ^^ Och avslutar kvällen med min timmeslånga promenad. Man somnar så gott då!
Det låter ganska lagom tycker jag.

När jag kom hem från jobbet idag möttes jag av 2 underbara spel, som var i mkt bättre skick än jag trodde. Så det är ju aldrig fel! Har ju ett icke orealistiskt mål att ha 400 kompletta tv-spel innan 2o1o, nu har jag snaart 300... Roligt!
Mat var det ju!

Köss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0