Cleaning up

Phew vad mycket skit jag hade samlat på mig i frysen O_o
Sånt som legat i botten och bara blivit bortglömt...
Så jag slängde ett helt lass, gott att bli av med det. Nu ser man ju äntligen vad som finns i frysboxen ;D
Bland annat hade vi 5 kg kycklingfileer, jag som trodde vi hade så litet kvar!
(Ja, vi äter kyckling nästan jämt så det måste finnas en del)
Så nu har jag inventerat och kikat över vad jag måste handla när vi nu ska ut och storhandla.

Disken är i blöt och jag håller på att värma en snackpack; Mozzarella sticks.
Till kvällen/middag blir det: Mangokyckling varav jag ska spara en portion och ta med till jobbet på torsdag.
Mmm, lyssnar på Marilyn Mansons skiva Holywood, såå jäkla bra. En av mina favoritskivor, verkligen varenda låt är bra!
Yayy! Jag får hem mitt löshår imorgon. Ska bli kul att testa =D

Mmm, nu är mina mozzarellasticks färdiga!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Leia

Gick du ut något sen då? =)

Mm, läskigt värre. Jag hoppas verkligen att det går bra imorgon och att ingen olycka händer. Haha. :D

2009-02-24 @ 16:11:04
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Skönt det, vad blir det att handla om du går?

Har haft det i snart två år faktiskt, så snart är det mitt. =)

Dudå?

2009-02-24 @ 18:37:32
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0