Weekends

Var det så länge sedan jag uppdaterade?
Tiden går alldeles för fort, de lediga dagarna bara rusar förbi utan att man egentligen tar tillvara på dem på rätt sätt...
Jag har iaf hunnit med att ta mig en tur till Ikea och köpa på mig 2 Silvriga Bennohyllor till mina tv-spel, ja så att de slipper ligga på hög runt omkring ;D Men istället, så blev det litet tomma hyllplan = samlingen ser så liten ut =P Haha, man blir aldrig nöjd!

Idag blir det lugna puckar, ska ev. grilla ngt najsigt sedan =) Ska börja pyssla hemma idag och ta en rejäl städdag imon. Bokat både tvättstugan och grovtvättstugan. Ska ta mattor, täcken kuddar, you name it ^^,
Nu sitter jag och ser på säsong 1 av Dexter samtidigt som jag väntar ut ett par auktioner, alltid spännande =)


Så, vi höres senare och då har jag förhoppningsvis vunnit litet nya goa spel : )

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0