The last person on earth

Jag måste vara en av de sista här på jorden som sett filmen Twilight ;D
Men i förrgår såg jag den med en väninna. Guud vilken bra film! Gwah! Nu först fattar man vad alla pratat om och varför alla talar så mkt om den hära Edward Cullen ;-)
Åhåå, nu måste man ju gå och vänta på New Moon också O_O

I-landsproblem, javisst!

Annars har det varit lugnt här, är ju ändå ledig =)
Har diskat, tjötat i tele med ett par olika folk, spelat mitt nya favvisspel: Harvest Moon Tree of Tranquility och tänkt att jag skulle få tvättat mina kläder. Men tjii där fick jag! För när jag kom ut till tvättstugan så såg det ut som kriget. Tvättmaskinerna var fulla med något billigt läskigt tvättmedel som jag inte tål, torktumlaren var full med ludd, det låg småsten och ludd på golvet och i torkrummet så flög det runt en miljon dammtussar och ludd! Känns ju inte särskilt lockande att behöva storstäda innan man ens kan tvätta sina kläder =S Så jag suddade ut min tid och fick helt sonika strunta i att tvätta idag. Roligt, roligt! Vad är det som är så svårt med att lämna tvättstugan i respektabelt skick? Jag menar man plockar ju för tusan i ordning efter sig!?

Neh, nu kommer en polare över och tjötar, så nu drar jag mig!
Hörs imon!

Kommentarer
Postat av: ROXY

hehe, de var på tiden att du såg den filmen, men bättre sent än aldrig, och new moon kommer ju snart :>



tycker du inte det är jobbigt när mannen är borta? eller är det skönt med lite ensamhet kanske? :> jag skulle gått i väggen :p



ja, min semester börjar nästa vecka, 2 jobbdagar kvar, usch vad skönt det skall bli :D

hur är allt för dig? jobbar du ännu? :)

pusskram

2009-08-22 @ 09:12:02
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0