Changes...

Gomorron ^^
Jag tänkte försöka göra litet ändringar här framöver. Ska se när/hur det blir, men jag har sått ett frö iaf!
Idag vaknade jag tidigt för att vara mig och för att vara en ledig dag ;D Men förklaringen är att jag har en tvätt och städdag idag. Ska köra igenom allt, så då får man vara uppe i tid ^^

Blev så chockad för en stund sedan! Bäst vad det var när jag satt och käkade frukust så ringde det på dörren (08.20 snåret) och där stod ett paketbud med ett gigantiskt paket och ville att jag skulle signera, ingen tull, ingen moms inget... Bara en underskrift. Gissa vad det var?! Det var min drömväska som äntligen kommit hem till mig, åh sicken väska sedan <3 Den var mkt större än jag föreställt mig och det var ju bara toppen. Har en förkärlek till litet halvstora väskor. Nästa månad ska jag beställa en plånbok och så ska jag spara en evighetslång stund och köpa en resväska ^^
Wooligt!

Nej nu ska jag till tvättstugan igen amigos!
Kramis

Kommentarer
Postat av: Erika - Kampen Mot Fetman

Kul med paket! :) Äter du enligt någon metod eller så? Själv tycker jag dte är så förvirrande med alla metoder osv. Phew!

Kramar

2009-08-04 @ 09:37:11
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack! Det var så jag tänkte med när ny blogg gjordes. Lättare att komma ihåg. :D



Aha, och jag som tyckte människorna är rätt verklighetstrogna i 2an. :D Och där går ju att göra så himla mycket. Kanske borde skaffa 3an och testa det en gång. =) Blir man gammal i den med? Och dör simmen eller vadå? :O



Kramar!

2009-08-04 @ 23:07:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Mischa

Hej gums! tack för omtanken :) Jag orkade bara inte med bloggen! Jäkla lång paus. Men nu är jag tillbaks! Allt väl med dig?

2009-08-04 @ 23:29:06
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0