Worst case scenario!

H ringde förut och sade att han inte kan komma hem denna helgen =(
Hans chef hade en massa måsten som var tvugna att vara färdiga innan måndag...
Så Ikea, grillning och allt blir bara att vänta en vecka med...
Miia kanske inte kunde hitta på ngt heller. Så jag får se vad jag hittar på, känns litet tråkigt att få detta i fejjan när man planerat en massa. Men det är väl ingen idé att gråta över spilld mjölk antar jag. Men visst är jag litet pissed :/ Enklare att va singel och vara den enda beslutsfattaren i ens liv, men ack så tråkigt...

Har känt mig krasslig/sur/irriterad typ hela dagen =S Men det börjar lugna ner sig nu som tur är. Sitter och sippar på rooibos te, som nog är bland det godaste jag druckit i te-väg! Jag var så sugen på godis, men teet botade detta ^^
Har funderingar på att rota litet mer här hemma och sälja/göra mig av med saker som jag inte använder. För att göra plats för grejer som jag hellre vill ha. Vilka funderingar jag får på kvällen, haha!

Nej, det är det där: Mariahfårtårarförattcarrieintevillgiftasigmedaidan-avsnittet *snyft*
Det ska inte mycket till innan jag blir snyftig ;) Det är därför jag hatar att se sådana filmer/serier med vem som helst =P
Nej, nu ska jag borsta gaddarna, smörja in mig och bara sova läänge och vakna ut imon och inte känna som jag gjort större delen av denna dag!

Love y'all!
Pûss

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

gomorron :)



sv; jepp tycker det e skitkul :) way better than SATC!! :P

2009-04-30 @ 09:23:54
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Leia

Jo, men det är ju för att det lätt blir bränt med kolgrill. Och all bränd mat ökar ju risken för cancer. Så det ska man nog tänka lite på.. =)

Fast blir det inte bränt så är det nog ingen större fara.



Ja, håller med där. Speciellt i början när man tog körkort var det ju lätt hänt att pedalen åkte ner lite extra utan att man märkte det. Så man fick ju hålla ett öga på hastighetsmätaren i början. Nu går det bättre. =)



Tack så mycket söt.

Jo, kopplingen är en dyr historia, speciellt på 850 som det just hänt på. Men det är för att de måste lyfta bort motorn för att kunna byta den. Fast vi jagar runt efter någon med bra pris. =)



Hoppas du får en bra kväll på jobbet i alla fall!!



Kramisar

2009-04-30 @ 13:22:56
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Ayla Catpaw

"Sv; Ja, det är verkligen så! Det ska ju som du säger vara roligt att spela! Aah, guitar hero är grymt skoj! Fattade inte riktigt det förrän jag fick en gitarr+spel av mami för ett bra tag sedan. Va verkligen skitkul =D



Diddy kong raaciing! Så jäkla grymt spel, jag körde alltid med den lilla musen Pipsy eller sköldpaddan tiptop =D Musiken är grym, fastnar aslätt i huvudet ;D Roligast är ju att lira med vänner!



Jag har: Nintendo entertainment system, Super Nintendo, Nintendo 64, Gamecube (3 stycken olika), Wii, Nintendo Virtual Boy, Game boy (2 olika), Game boy pocket, Game boy color, Game boy advance, Game boy advance SP, Nintendo DS, Nintendo DSlite, Playstation 1, Playstation 2 (3 olika), Playstation 3 och Playstation portable ^^ Det har blivit en del genom åren =)



Zelda ja, det är kärlek! Jag vet de barn man har i sälkten som är små. De tycker att N64 är det töntigaste de varit med om och att det är superful grafik osv =( Så jag tror att många inte uppskattar det alls =/ Tråkigt! Men andra spel som åsså är toppen är ju: Mystical Ninja och Harvest Moon <<33

I Harvest Moon är man typ en bonde som ska driva en gård med massa söta djur åså ^^



Det är samma som jag då, men har jag bara någon med mig (tele funkar med) så är jag litet lugnare. Men man är ju alltid rädd att det ska slå ner åså =S



Maten såg kanongod ut, bra tips till mig att laga nån dag. För jag har såndäringa tomatsmördeg i frysen =D

Hoppas du får en toppenfin kväll nu!

Kramis"



Haha lyckost! Så får du det av morsan XDD men ja det är sjuuuukt kul, det är najz att spela lite på fester också när man är sådär lagom full och tävlingslysten hehe. :D



Och HAHAHAAH sköldpaddan XD det var vissa vi undvek som faaaan men jag tror att det är för att vi fått för oss eller kommit fram till att de var sämre XD musen är jag rätt säker på att vi älskade hehe. ^^



Och herrrrrregud hur kan du ha flera av samma sak? :O:OO DONERA!! XDD Jag vill också haha! :D:D

Hur har du haft tid att spela alla? XD Eller iochförsig jag ska ju inte säga något, jag har ju levt på internet de senaste 5 åren hahaha. (A)

Fatta vilken drömtjej du är för värzta gamer-killarna hahahahahah XD du kanske borde börja spela WoW och ragga upp en kille så som jag lyckades HAHAHAHA. Awwww Simon. <3 (A)



Men uuuuusch haha! Därför ska de integreras tidigt :( åhhhh dumma barnjävlar den grafiken var fantastiskt äckligt bra för sin tid. :(

Aja man kan väl spela spelen på andra konsoler och typ råka "lägga" spelen på rätt ställe hahaa. (A) Jag menar om folk fortfarande upptäcker Final Fantasy 7 så. :D

2009-04-30 @ 14:19:52
URL: http://ayla.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0