Walk hard

Jag har nu suttit inne i värmen en sväng med mitt glas gurka+vatten och myst efter min promenad.
Sjukt mkt piggare jag känner mig nu, yeah!

Tog svängen ner mot vattnet och längde ut på steget ordentligt. Var litet krispigt ute och solen var på väg neråt och lyste så starkt och gott! Kikade nyfiket runt för att se om jag skulle få syn på bävrar idag, men jag såg bara nedgnagda träd och flisor ;-) Något hemskt som jag skådade under promenaden var 2 minnesplatser för folk som dött. Bara ett par minuter från varandra, kändes litet kusligt måste jag säga! Har ju hört att det hänt, men inte vetat exakt vart det varit. Den ena var en drunkningsolycka och den andra vet man inte så mycket om... Tråkigt att unga människor lämnar jordelivet på ett sådant sätt. Jag sänder dem en tanke! Så när jag kom fram till vattenkanten, satte jag mig ner på berget och funderade över saker och ting som snurrar i hjärnan. Slöt ögonen för en sekund och vände huvudet mot solen som började gå ner.
Kändes som en givande promenad som blir ett lagomt avslut på dagen!

En kopp te står på schemat till den en knäckemacka med gurka och någon go film!
Imon bitti ska jag jobba, så vi hörs väl inte förrän senare på dagen antar jag ^^

Pûss!

Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

"Smoothien såg sjukt najs ut ^^

Söt blogg btw!"



Det var den också haha :D fick till och med Simons mamma att dricka av den så jag gör framsteg muhaha. ;D

Och awww tack så mycket, detsamma! ^^

2009-04-08 @ 21:32:29
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: emma

Vill du bli månadens blogg? :)

http://emmanelson.blogg.se/2009/april/manadens-blogg.html#comment

2009-04-08 @ 23:51:38
URL: http://emmanelson.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0