Uuh, ooh, yeaah!

Idag är det en underbar lördag <3
H är iväg och köper frulle (brunch) den lilla prinsen ville inte ha smörgås till frukost ;-D
Vi ska snart åka till kusten och grilla, mysa, promenera och kika in på havets hus. Galet gott!
Jag älskar havet, dofterna, vinden och miljön.  Är ju ändå född vid norges vackra kust <3

Frågan är bara  vad man ska grilla? Jag saknar de där goda Scan grillpaketen de hade förra året, speciellt den med äpple, kanel och whiskey! Umm, annars får vi väl ta klassikern grillspjut + någe annat vi hittar ^^
Satt på Ebay å glanade förut, såg att de reade ut 2 spel jag spanat in ett tag. Men den där jääkla
$ är ju så högt i kurs =S Bleeh! Ja, jag har ju inte shoppat ngt roligt från Usa på flera månader pga dollarn. Men jag är så sugen på ett par nya tishor! Har ju en del att köpa denna månaden = dyra allergimediciner o co. -.-
Vad jag äälskar att vara allergisk som fan emot det mesta, NOT...

Vad jag har varit redig de sista dagarna! Städat så att det är såå fint hemma, slängt och gått igenom en massa bröte hemma. Sms'at in deklarationen, ringt och kollat läget med brillorna, varit med och hjälpt
H med raptorn. ^^
Och igår satte vi i det nya batteriet och åkte runt och busade nästan hela dagen, så fick jag åka på bästa lillebrorsans cross. Fy fasen vad roligt det var! Neh, nu kom
H tillbaks så nu ska vi käka och sedan åka ut =)

Pûss!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0