Time goes fast...

De lediga helgerna går för fort!
Nu är det redan måndag och en ny arbetsvecka har startat. Ganska gott iofs att göra kvällen idag =)

Helgen var underbar, inget kanonväder men gott nog!
Ingen bio denna helgen, vi har redan sett alla "bra" filmer. Vi var på Havets hus i Lysekil på lördagen, sjukt fint! Det är så mysigt att bara gå runt där inne och se på alla vackra fiskar etc. Roligast är sjuryggen som vi har döpt och bassängen med rockor och plattfiskar =) Rockorna är som små hundar, kommer simmande till kanten så fort de ser att någon står där och så sticker de upp huvudet och kikar på en ;) Efter havets hus åt vi en supergod middag i Uddevalla på Cheers. Jag tog en pasta med ädelost och fläskkött och H tog pasta med räkor. Mumma! Tänk om man kunde få ha en privat kock som lagade mat. God, nyttig och right on time =) Det hade varit ngt!

Jag sitter och drömmer om en ny klocka, eller ja jag drömmer om så mkt...
En blackberry, klockan, en ny vuitton och ett par dior, gucci eller playboy solrillor. Man skulle varit miljardär =P
Nästa vecka är det löning, då vill jag shoppa mig ngt skoj!

Nu ska jag duscha innan jobbet!
Mhaii!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0