Something borrowed...

Lånade detta test av en av mina daylies: http://onlyforever.blogg.se/ ^^

Kläder
Vad har du på dig idag:
Mina mjuka goa Vila jeans och en rosa Dirty Dancing tisha
Vad använder du just nu för skor: Nu när det närmar sig våren kommer mina älskade Chanel ballerinor fram
Favoritfärg på kläder: Khakigrön, svart, rosa.

Senaste person som

Sov i din säng:
Baby boy
Du pratade med: Miia
Du delade en drink med: Var nog H, är litet rädd för att dela drinkar med vem som helst...
Du gick på bio med: H och Lillen

Senaste
Låt du hörde:
Pokerface
Mat du åt: Pasta med viltkött och lök
Kram: H
Puss: H
Fest: Umm, var nog ett tag sedan ;D
Glädje: Mina nya brills!
Dröm: Jag drömde nån mardröm om zombies som vanligt...
Boken du läste: Tror det var boken om Jenna Jameson
Personen du träffade: Marianne
Personen du pratade i telefon med: Miia och H
Personen du fick sms av: Mami
Gången du var utomhus: Igår kväll, på väg ut efter SATC
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans:  Oj, i julas var nog det närmsta.
Saken du köpte: Det efterlängtade spelet Sabre Wulf <3

Om dig

Namn: Mariah
Ålder: 24
Smeknamn: Snake
Sysselsättning: USK
Bra egenskaper: Glad och humoristisk och har lätt för att lära mig
Dåliga egenskaper: Hehe, det finns nog ;)
Linje/klass: Färdig med sådana tråkigheter. Men det sista jag gick var: NP3T
Hårfärg: Det varierar
Ögonfärg: Grön/gula
Skostorlek: 37-38

Kommentarer
Postat av: Leia

Sött gumman att du länkade mig. =)



Ja precis, det är ju därför huvudvärken kommer.

Borde egentligen skaffa nya glasögon snart, fast pengarna räcker inte till än. :S



Idag blir det lugnt resten av kvällen. Ska ta ett bad senare tror jag. Har nämligen planterat om växterna här hemma med. =)



Dudå?



Kramisar!

2009-04-22 @ 18:08:12
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0