Singing in the rain...

Go förmiddag ^^
Jag har allt vare vaken en stund, men har bara suttit och kikat på mina daylies och klurat ut vad jag ska göra idag =)
Det regnar sådär mysigt och jag sitter och lyssnar hur det sprätter på fönsterblecket, mûsigt!
H åkte tidigare imorse för att pyssla om bilen. Skulle greja med framhjulslagrena och få ordning på dem. Gott!

Jag har köpt nya Replay jeans som jag diggar väldigt mycket, det är något speciellt med italienska jeans! Ska hämta ut dem från posten sedan =) Väntar även hem 2 underbara spel =) Ecolis till DS och Kingdom Hearts till GBA. Inte blivit så många spelköp denna månaden iom glasögonen och synundersökningen som gick på en hel del. Nästa månad blir det nog inte heller så många spel, men man måste chilla ner ibland ;-) Har ju strax över 300 spel nu, men kan inte slacka efter för mycket om jag ska försöka att nå upp till 400 innan 2010 börjar =P

Juppjupp!
Nu ska jag luncha litet och sedan blir det hög musik och litet plock här hemma =)
Pûss


Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, svaret kom ju till slut i alla fall. :D

Tråkigt att ni har regn där, fast skulle inte förvåna mig om det började regna här med förr eller senare.



Hoppas du får en fin dag trots regnet!

Kramisar

2009-04-08 @ 14:43:06
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0