One pasta please!

Skäms nästan för att säga när jag gick upp idag =$
Så, jag hoppar det ;D
Idag gör jag iaf den korta kvällsturen och sitter och preppar med litet fullkornspastasallad och ett glas mjölk vid datan ;)

Jag tycker inte om den där dumma säljaren på Ebay som struntat i att svara på min fråga angående ett objekt! Grrr... Så, jag får väl hoppa den grejen då. Tråkigt! Men då kan jag lägga fokus på 2 andra grejer som jag egentligen hellre vill ha.
Jo, jag satt och kollade på smycken förut och såg ut 3 jag ville ha, men innan jag hann logga in ändrade jag mig och blev så jäkla snål. Tänkte på klockan och klickade bort smyckena... Har jag gått och blivit sparsam i det sista ;)

Nej nu måste jag ge mig av så att jag inte kommer för sent ^^
Är riktigt kanonväder ute idag, så det ska bli gott att cykla ^^

Hörs ikväll, pûss!


Kommentarer
Postat av: emelie

besök gärna min ny startade blogg! :)

kramar

2009-04-28 @ 19:45:18
URL: http://bitteremzan.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: ååh så fint sagt av dig ^^ hehe jag kan bara lite japanska, ser så mkt på anime o sånt, men jag kan inte läsa japanska, :) & ja, jag älskar tv-spel & jag har princip vuxit upp med tv-spel :D



// Jag önskar dig en toppen kväll :)

kjam

2009-04-28 @ 20:17:25
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Ayla Catpaw

HAHAHA skäms inte! Jag gick upp vid typ 4. :(



"Sv; Fasen vad najs =D Fyfan vad surt det är att spela emot någon som äger så hårt. Man blir ju bara sur och irriterad =P Däremot var det okej när jag spelade diddy kong racing emot min kusin och slog han hela tiden! Yep ^^



Aha, han har en del konsoler då! Schysst! Jag tror jag är uppe i, humm... 17 tror jag :) Javisst är det så mkt nostalgi att spela gamla spel. Måste sätta mig nån kväll och lira litet gamla godingar. Älskar ju speciellt mitt super nintendo, game boy advance och nintendo 64 =)



Ja, det är därför jag älskar Zelda spelen. Bra musik, härlig miljö och mystiska inslag. Mhmmm <3 Age og Empires II, vilka minnen! Inte spelat det på en evighet =D Älskade verkligen det.



Åskar det hos dig med? Det åskade till förut och jag vart livrädd =S Bleeh!

Hoppas du haft en fin kväll ändå!"



Jo man blir fett pissed off! Alltså man tappar verkligen suget att spela då hahah, man ville ju lära sig och ha kul liksom. :( Men ja, jag tror att min brorsa inser sitt misstag för nu spelar jag ALDRIG med honom längre haha! Fast jag borde börja... XD Han har liksom Guitar Hero nu (visserligen bara en gitarr men det kommer väl förhoppningsvis en till XDD), kan inte fatta att jag fortfarande inte provat det än!

Har nästan gått ett år sedan jag körde det sist typ!



ÅÅÅHHH DIDDY KONG RACING VAR TYP VÄRLDENS BÄSTASTE BÄSTA SPEEEEL <33 :DDD ååhhh musiken och alla vyer och att spela mot varandra och hahaha jaaa!



Har du 17 konsoler? O.O Vilka då? :O Har du sparat alla från när man var yngre? :3

Och haha jaaaa, spela gamla godingar. Typ avlägga åtminstone en hel vecka under sommaren hahaha. Ååhh. <333 XD



Zelda är bäst i hela världen, verkligen. Alltså jag tycker sjukt synd om typ framtidens barn som kanske inte får växa upp med dessa spel. Hoppas verkligen att jag kommer kunna låta mina eventuella barn få uppleva Nintendo 64-spel hehe. :) Kanske på en ny konsol dock utan samma jävla kontroller som alltid gick sönder (fastän kontrollerna var en del av hela N64-känslan haha). XD



Jaa jag tycker inte alls om åska, tycker att det är jätteobehagligt och sitter på helspänn och känner mig oskyddad haha. :S Och hihi tack så mycket, detsamma! ^^

2009-04-28 @ 20:58:14
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; en mixer, men det funkar med stavmixer oxå, bara du har en helt tät bunke!!

2009-04-28 @ 21:09:37
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, mycket pengar hade varit skönt rätt ofta faktiskt. Speciellt när det känns som att saker hela tiden måste repareras, så som bilar och annat som går sönder som man måste ha nytt.

Dock fixar det ju inte hur man mår i alla fall. Man kan ju inte direkt köpa bort feber eller nåt. Synd det. Hehe.



Thanks, då vet jag vart det blir att leta efter den :D Måste ju bara testa.



Aha, har ni med elgrill eller kör ni på kol?

Kramar

2009-04-28 @ 22:09:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: man tackar så mycket :)

nu hoppas jag bara att man får in lite läsare och kommentarer! :)

2009-04-28 @ 22:09:59
URL: http://emelieberggren.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: jag tycker oftas om nitendo spel som typ mario, sonic osv.. sen jag har jag också en xbox och kör massor av spel ^^ guitar hero, street fighter, dead or alive m.m. :D



Kjam :)

2009-04-28 @ 22:33:22
URL: http://foki.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0