Mornin'

Imorse var jag uppe med tuppen, skulle ju köra mina föräldrar till tåget. De ska åka till Norge nu och vara i huset litet såhär efter en mastig flytt. Gott! Men de lämnar det fina vädret med sig och åker upp till snöiga bergen ;) För gudars vilket gott väder det är ute idag!! Redan vid klockan 08.oo på morgonen var det gottit ute!
Var litet tråkigt att vinka av dem, alltid så sorgsen när folk ska åka någon stans, spelar ingen roll om de bara blir borta i ett par dagar... Weepy!

Jag tror jag ska in till optikern idag och säga att jag ska ha glasögonen! Det är 3 år sedan exakt som jag beställde de förra, men har man inte hittat en värdig efterföljare förrän nu så har man inte! Innan dess ska jag gosa litet med en film och så småningom laga soppa och äta innan jobbet =) Ska höra med Miia om jag kan kika upp dit efter jobbet, nu har jag ju bil igen =) Eller ja, jag kan få låna mina föräldrars bil ibland om det är något speciellt! Och Miia har jag ju inte sett på aages, så då ät det ju speciellt =P

Neeh, hörs senare!

Pûss!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0