Shopping 2009

Jag har varit en duktig shopaholic detta gågna år och köpt på mig det mesta jag varit sugen på =)
Men nytt tillkommer som man önskas och en del försvinner från önskelistan...
Nyaste av dem iaf:


 - Ljusare Cheap Monday jeans
 - Ralph Laurent oversize skjorta
 - Fornarina kjol
 - Adidas linne
 - Smurfette tisha
 - Blondie tisha

 - Dirty Dancing tisha
 - Pink Floyd tisha
 - Karate Kid tisha
 - Disney tisha
 - Batman tisha
 - Miss Sixty jeans
 - Peak jacka
 - Snygga litet dyrare strumpbyxor
 - 2 nya set underkläder
 - Louis Vuitton handväska
 - Louis Vuitton resväska

 - YSL mascara
 - Dermalogica anti-red
 - Dermalogica mask
 - Dermalogica fuktikhetskräm
 - Mineral finishing powder
 - Ny D&G klocka
 - Juicy Couture berlocker
 - Juicy Couture örhängen

Gosh, så kort lista det blev!
Ja, tog iofs inte med alla elektroniska prylar jag vill ha, men det är ju en dyrare sektor + att listan skulle bli tröttsamt lång ;D Rowligt att se det listat iaf!

Nu ska jag laga mat
Pûss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0