Im still rubbing my eyes!

Jag jobbade idag
(Inte ovanligt jag vet, men...)
Precis 10 minuter innan jag slutade så kom en kollega med bestämda steg och sade att chefen ville träffa mig... Hon såg nästan litet barsk ut innan hon log upp, hon försökte allt lura mig där =P Jag hoppades på att det var goda nyheter han hade att komma med och det hade han =)

Tadaaa!

Jag hade fått en löneförhöjning som kom att gälla fr.om april och detta skulle betalas ut retroaktivt först runt omkring Juni månads löning.. Meeeow! Tackitacki säger vi till detta! Detta blir ett fint tillskott i kassan för att hitta på ngt i sommar!
Så nu sitter jag här hemma mätt och allmänt nöjd, litet trött dock då jag inte somnade inatt. Typiskt!
Middagen bestod av ett par chicken nuggets, 1 port ris, litet Dr pepper sås och självklart ett gott glas mjölk! Vad skulle livet vara utan den godaste mjölken: Falköpnings Mejeris Låglaktos mellanmjölk ;D

Sitter här och chillar med gamla musikgodingar, jag måste säga att jag har vääldigt bred musiksmak. Det mesta ifrån 40-talet till nutid. Men mestandels rockabilly, teenbeat, punk, psychobilly, bitpop, synth och hårdrock...

Några artister som bör nämnas är: Search & Enjoy, Alice in Videoland, Thermostatic, Marilyn Manson, Imperiet, Ebba Grön, Yello, Pink Floyd, Billy Idol, Volbeat, Takida, Queen/Freddy Mercury, Nirvana, Black Sabbath, Elvis. Johnny Cash, Tiger Army, Black Knights, The Meteors, The Knife, Sabaton, Rob Zombie, Gorillaz, Hellbats, Nekromantix, ja kan nog hålla på i en evighet gissar jag ;D
Men istället för att göra det ska jag chilla en sväng till utan data!
Hörs senare pûss!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0