Happy Valborg!

Idag har jag haft en underbart soft dag. Bara haft det gott i detta underbara väder! Och valborgsmässoafton på detta ^^ Men valborg eller ej, så jobbar jag kvällen idag. Så det blir inget firande för min del, eller jag vi firar kanske med litet mys på jobbet ^^
Sitter och njuter av en burk vaniljcola, det är ju ändå valborg idag och jag är ingen läskeblasktjej egentligen =P
Vad tiden gått fort idag, nu är det snart dags att ta hojen till jobbet. Justja! Måste messa H att jag inte kan ringa ikväll då jag skulle jobba 1,5 timme övertid!
Money makes the world go round!

Alla söta läsare önskar jag en underbar Valborgsmässoafton <3
Vad ska ni hitta på månntro ^^
Pûss!

Kommentarer
Postat av: ROXY

ja, jag hade en del :< massa från barndomen, så de känns ju, men jaja. de kanske dyker upp får man hoppas :>

ooh, fladderponys och enhörningar gillar jag med, eller jag gillar många :> har ingen tjejfavorit, men jag gillar grabbhästen, vet ej vad han heter, men han är sailor :D hade han i samligen faktiskt :>



vitt är väldigt svårt att tatuera kan jag säga :< färgen går ju att göra, men den bleknar fort, jag hade tatuerat lite vitt, men syns inte ens, om man skuggar i färg går de bra :>

2009-04-30 @ 18:53:06
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Madicken - Foto

Ha en bra fortsatt första maj dag :)

2009-05-01 @ 08:54:22
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: emelie

sv : åland är hur underbart som helst :)

det är tur att man har hela tjocka släkten där så att man har någon att åka till :)

jag tycker verkligen att du ska åka!

2009-05-01 @ 19:52:56
URL: http://bitteremzan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0