Coozy

Idag har det varit en soft och skön dag =)
Jobbade 07-14 med mitt goa crew. Har jag sagt att jag älskar mitt jobb, eller ja kollegorna är wunderbara! Kommer bli tomt om jag lämnar dem emot hösten. Hoppas ju självfallet att jag får vara kvar längst möjligt, men det vet man aldrig ^^
Idag har det iaf varit en sjuukt härlig dag, kom hem och slappade litet med H innan vi tog en kvällstur med bilen och bara cruisade litet. Härligt med kvällsol! Nu tvättar jag litet kläder och diskar litet medan H dammsuger och vårstädar bilen utanför, vi ska snart åka till biltvätten med den raringen =)

Senare ikväll ska jag måla tånaglarna läckert rosa och göra en fransk manikyr på fingernaglarna. Sedan ska jag ha en go ansiktsmask på mig medan jag dricker en kopp gott vitt te sen. Mumma! Blir en perfekt avslutning på dagen och en bra början för morgondagen då vi beger oss mot Elmia och bilmässan =D
Nu beger jag mig, så hörs vi imon kväll!

Ha en fortsatt underbar skärtorsdag!
Pûss!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0