Varit ute...

Varit ute på stora köpcentrat dryga milen bort. Skulle kika på ett par adidas sweatpants till mig själv, men det var rätt så utplockat. Får vänta med dom! Men jag hittade världens snyggaste marinblåa Puma hood till H =) Så den köpte jag som present till hjärtat mitt! Ska bli kul att ge han, han kikade på den häromsisten och tyckte den var asgo!
Till mig själv blev det bara mat för 306 bagis =/ Tråkigt att jag inte hittade ngt större. Orkade iofs inte leta så noga heller. Varit litet depp idag! Ska iaf klicka hem spel ikväll, får ta Ikea nästa månad...
Mmm, min fiskgratäng i ugnen luktar så himmelskt! Men den är inte färdig förrän om 15 min >_<

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0