Uppe med tuppen ;-D

Gick upp redan strax efter 08.oo idag, på en ledig dag!
Skulle ju ringa KT angående min fellevererade telefon. Och detta skulle de lösa fort sade hon, hoppas verkligen detta! Så hon skulle skicka en fraktsedel så att jag kunde skicka tillbaka den andra tjejens mobil. Hoppas bara människan som har min mobil är snabb på att skicka tillbaka den bara! För den ska jag ha innan denna veckan är slut!
Phew!
Nu har jag tagit en lite frukost och funderar på vad jag ska göra av denna dagen... Är litet sugen på Ikea, ska se hur mycket bensin jag har kvar. Inte så sugen på att tanka i 20-30 liter ;-) Då hittar jag hellre på ngt annat
Har ett paket från GB att hämta ut med (Great Britain, that is!) och en remiss till en privatläkare kom idag på posten. Jäjä!
Näe, nu får det hända ngt så inte dagen springer iväg.

**Köss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0