Snaart helg!

Kom hem från jobbet för ett tag sedan (inte ngt nytt ;D)
Känns himla gott att sluta 14.oo imon! Hem och duscha och sedan ska jag och H ta oss till Göteborg och möta upp med Magnus. Vi ska och se på den nya Arn filmen på Bergakungen =) Å min nya rosa mobil är redan skickad och på gång =D=D
Såå jäkla bra månad det´kommer bli nu! Hälften av alla spel jag beställt är hemma. Fattas gör mina looney toons spel, mickey 1-2 och balloon kid. Jag fyller snart år med, sedan en lön på det. Tänkte ta en tur till Ikea denna månaden med, bänk, spegel, ram eller vad jag nu drar med mig =P Slutar alltid med att man får med sig mer än vad man tänkt sig...
Sedan har jag hittat en tattoo som jag vill ha på handleden med, spaara mera!
Massa roligt!
Nöe, måste sôva litet ;D

*Puss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0