Saturday

Vi var ju på bio igår och såg den nya filmen Wanted med bl.a Angelina Jolie. Jag har nu ett omdöme att lämna: Så otroligt dålig! Det enda som bar upp denna taniga film var de duktiga skådisarna. Men, men...
Idag har jag sovit ut, gick upp strax innan 12.oo. Gud vad gott det var! Drömde världens läskigaste mardröm percis innan jag vaknade bara, Inge roligt alls! Men nu är jag nyduschad och doftar av mitt underbara Mango Body Butter =)
Ska snart laga en fruktig symfoni att käka. Steker kycklingfileer och serverar detta med matvete kokat i buljong med mango, russin och litet annat gott. Till detta en kall krämig sås =) Mumma, fick bara idén i huvudet imorse, så det ska bli kul att röra ihop!
Näe, vi ska bort till en av H's polare senare idag, så jag får börja röra på mig godingar!

*Köss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0