Ruccola

Mmm, det är bland det godaste man kan äta på denna jord.
Nysköljd ruccola, färsk rödlök, några skivor skinka och på med en nypa salt och ett par vrid på pepparkvarnen. Avsluta med att ringla över litet olja! Gaah, galet gott! Kan ha stunder då jag verkligen längtar ihjäl efter detta ;D
Men idag hade jag bytt saltsort till havssalt vilket resulterade i att jag tog litet för mycket salt. Så jag kommer nog gå och törsta på jobbet sedan.
H ringde mig vid 11 draget, men hade så dålig mottagning i skogen, så han skulle ringa mig när jag slutat jobbet vid halv 10 ikväll ^^,

Countdown:
8 dagar till mami+papi kommer hem
10 dagar tills jag fyller år
11 dagar tills löning

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ruccola är ingen favorit här, men det slinker ner :)

Vad gjorde du i skogen? O.o

2008-09-15 @ 20:32:21
URL: http://zejiro.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: ja precis! nja.. jo, eller vi har en camaro 79, reggad som 73.. lite för ny tycker jag men det är ju alltid gött att höra V8an=)

2008-09-16 @ 06:45:47
URL: http://cherryskull88.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0