Min mini "helg"

Ja, jag kallar det litet som en helg, det är nästan den känslan att vara ledig i 2 och en halv dag sådär mitt i veckan ^^
Egentligen skulle jag varit ledig i 3 dagar, men jag ska jobba extra fredag kväll ^^,
Iaf så var jag ju hos läkaren på Onsdagen och det gick som tidigare nämnt smärtfritt och bra!
Sedan åkte jag ut till Överby, handlade mat och köpte mig världens sötaste Hello Kitty undies <3
Mötte upp en gammal bekant som jag tjötade litet med innan jag rejsade hemåt för att packa för en tripp norrut!
Yayy! Jag ska till Miia den godingen såklart =)
Rejserbilen Daisy tog mig smärtfritt dit, ja förutom det där infernaliska vägarbetet de inte är färdiga med ÄN! Så stog nog i kö där i åtminstonde 10 minuter!

Bwah!

Väl framme fick jag veta att vi skulle låna Weapon (Miias papis asläckra V70 D5!) Så vi åkte direkt och hämtade den lilla bejben. Innan vi skulle ragga runt så tog jag mig en power pan hos Miia och litet god festis mango/blodapelsin att skölja ner med. Vi åkte runt och väsnades, betedde oss och bara hade allmänt skitskoj! Sladdade och rejsade =) Bilar är livet <3 Klockan 04.oo var vi trötta och somnade in i Miias msyiga säng, full av söta perserkatter =D
Dagen efter gick vi upp runt 11 draget och gav oss rätt ut föt att köpa Brunch! Potatis, bearnaise, haricot verts och kött =))

När vi var på väg hem med matkassarna ser Miia sin pappas V70 på¨torget och hon visste genast vart han var! Så vi gick och hälsade på den godingen. Jag mindes ju Miias pappa som en snygg och trevlig man. Men idag var han riktigt fresh! Så snyggt ska alla män åldras. Jag hade nog gissat på att han var runt 40-snåret. Men han hade fyllt 50 år i somras. Jeez! Det syndes inte ^^,

Dagen hos Miia avslutades med världens brakmiddag och en chokladpudding efter det, mums!
Nu är jag hemma i min trökiga lägenhet igen och längtar efter att cruisa/se på filmer och bara gapa och skratta <3

Mina vänner + H betyder allt för mig <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0