It's easy mmkay!

Nu är jag hemma från jobbet, gud vad gott det är att jobba egentligen!
Varit på stan med och shoppat litet söta grejer på Lindex och betalat in pengar för ett GB spel.
Idag får jag besök av en kompis från Göteborg, ska bli roligt som attans!
Sedan kommer älskade H hem på onsdag kväll, gissa om jag ser fram emot det <3
Så kontentan är att jag har det ganska fint ett par dagar framöver!
Sedan ryktas det om att jag och H ska till Göteborg möta upp med Magnus och se på den nya Arn filmen ^^
Då ska jag dessutom till City Gross och köpa mig ett par burkar med vaniljcola och körsbärscola =) Rätt så sugen på en Ikea bänk med, men vi får seee!
Näe, skall städa bort det värsta innan jag får besök, ciao!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0