Ikea

Nu har jag varit på Ikea =)
Har typ 18-20 mil tur retur och bilen drog fantastiska 0,5 i snitt/mil =D
Wooligt!
Allt jag tänkte köpa fanns inte =S Men jag fick iaf tag i de söta sängkläderna samt att jag fyndade lakan till sängen för 49:- stycket O_o
Nästa gång hoppas jag de har inne Luns och att Tostarp lampa inte är slutsåld. Såg till min förfäran att den håller på att gå ut ur sortimentet, Men jag hade inte råd att plocka med den hem idag >_<
Wellwell!
Ska nu gå och tvätta de nya sängkläderna och bädda rent/dammsuga sängen tills ikväll!

*Köss

Denna var det jag köpte ^^,
Bild lånad från Ikeas hemsida!



Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0