Hola amigos!

Mmm, idag har jag varit litet varstans efter jobbet ^^
Först på köpcentrat = ögonshopping innan löning =)
Hittade en tröja som jag hoppas finns kvar på fredagen och en halsduk som jag håller tummarna för. Även köpa en eller 2 deosprays. Funderar på Naomi Campbell Cat Deluxe at night eller den allra nyaste från hennes serie eller den lila Pume deon. Får lukta där och då! Var även litet undies på Lindex jag var sugen på, litet nytt att förnöja sig med. Får see!

Och nyss var jag på affären för att handla litet gott och snaska på medan jag är på utbildningen via jobbet imorgon. Blev sockerfria Jelly Bears med tillsatta vitamin C och en liten kaka med Amigo chokladen *mumma*
Nu ska jag snart sova, se litet mer på datan innan bara ^^

**Pyss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0