Fin dag

Trots regn och gråväder har det varit en bra dag idag =)
Hade satt klockan på halv 10 för att hinna med litet idag. Hoppade upp och kikade i brevinkastet, YAYY! Min mobil har kommit, hoppas nu att det är rätt : ) Packar med den andra mobilen som jag ska skicka tillbaka och ger mig ut i regnet. Postade felmobilen och hämtade ut paketet, gubben i kassan skrattade och sade det är säkert fel mobil igen. Det får vi inte hoppas sade jag och gick ut igen.

Jag formligen slet upp paketet och visst låg där en rosa darling <<3
Jag satt heeela morgonen/förmiddagen och pillade med mobilen. Lade in låtar och filade in alla inställningar.
Så jag hann inte äta innan jobbet =P
Men jag tog med pizzabitar och värmde på jobbet ^^,

Hade även en söt kväll på jobbet, så nu ska jag sova gott!

*köss


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Va roligt! :D Säg sen om och när ni ska åka ^^

2008-09-11 @ 05:11:39
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0