Ekologiskt te

Nu har jag lagat mina arbetskläder jag fick idag. Är ju inte fastanställd, så jag får inte förmånen att få nya fina arbetskläder. Men en supersöt kollega (<3) hämtade ut litet fina lätta begagnade som behövde sys i sömmar som hade gått upp. Det är ju inga pix alls, tog bara mamis symaskin och på mindre än 20 minuter hade jag lagat dem ^^
Så nu har jag en superfin marinblå och två vinröda tunikor. Ett par vita byxor och ett par gula byxor =)
Nöjd!
Måste tacka min kollega imorgon för besväret! Damn vad tur jag har med mina kollegor! Och de boende, idag fick jag världens beröm från alla håll och kanter! Trivs så fruktansvärt bra så det är inte sant! Hoppas jag får vara kvar här!




Nu sitter jag rätt så nöjd och njuter av en kopp ekologiskt te. Inget socker eller mjölk i som förstör den goda smaken ^^,
Ringde till päronen i Norge nyss, de hade världens finaste höst. Värme, sol och nästan ingen vind, avundsjuk!
Sedan fick jag veta att min söta kusin som är 3 år äldre ska gifta sig med sin tjej i oktober! Wooa! Hoppas nu att man blir bjuden på bröllopet, vi stod ju varandra ganska nära som små iaf.

Min Barbie tisha är iaf påväg från USA nu =D

1,5-2 veckor brukar det ta, men det är det värt!
Snart dags att natta godingar!

*Nattis


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; tack! :D Det blir nog i maj. Har du varit där? :)

2008-09-10 @ 05:13:09
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0