Äntligen!

Fick mina nya och rätta vårdbetyg för inte så länge sedan. Har i en evighet utan större framgång försökt få tag i någon som kunde skicka mig det rätta betyget. Nu ringde jag den nya människan som fått min lärares gamla nummer och hon hjälpte mig direkt ;D Ja, för det fattades en kurs i det gamla betyget, Psykiatri. Som är livsviktig när jag väl behöver söka nytt jobb eller om jag vill plugga vidare i ett senare stadie. Jag är iaf stolt över mina betyg, detta med tanke på att jag var borta en del pga sjukdom/skada och att jag lade ner såpass litet tid på det som jag gjorde. Och jag vill poängtera att jag är ingen pluggis, verkligen inte! Som sagt jag läste 11 kurser för att bli undersköterska. I dessa 11 kurser hade jag 2 MVG, 7 VG och 2 G : )

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0