Ändrade planer!

Ja, det vart inte som vi hade bestämt iom att de vi skulle till inte kunde.
Ja, iaf så smakade maten jag lagade till lunch underbart! Tänk att jag bara drog det receptet ur huvudet och lagade till det och så blev det bara kanon! Det lagar jag gärna igen!
Efter en stund vaken kände jag vad som vänta skall i 2 dagar, världens mensvärk =S 
Eftersom jag inte var på någe vidare humör så tyckte jag att H kunde åka till polarna och hitta på ngt skoj istället för att vara med en sur och uppsvullen flickvän. Så nu har jag tagit tabletter, vilat en stund och har nu diskat 1/3 av all disk. Har nu en paus med ett glas Proviva framför filmen Polisskolan. Ska gå ut med skräpet och vika tvätten innan kvällen är slut.

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0