Soliga söndag!

Sista dagen H är hemma. Han är borta hos sig och ser om det finns några tvättider och så skulle han se på bensin i blodet om det gick i repris idag. Jag har tagit fram 2 stora kycklingfileer och tänker göra kyckling korma till middag idag =) Yummie!
Men innan dess ska jag greja litet och lyssna på hög och god musik. Just nu är jag sugen på Elvis, Marilyn Manson eller litet Always Hardcore 13 =D
Suttit och drömt mig bort i spelvärlden. Tänk om jag hade obegränsat med pengar och kunde sitta och klicka hem drömexemplar av spelen jag letar efter. Hur sweet som helst!
Men nu ter sig situationen annorlunda och så är det ;-)
Ville bara önska er väärldens finaste söndag!
Det ska jag ha trots värk och dylikt =)

**Pyss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0