Kvällsfunderingar...

Sitter och kikar på gamla minnen, kort och andra saker och ting. Tänker på hur allt förändras och hur tiden springer iväg... De man en gång ansåg som sina bästa vänner finns inte mer eller har utvecklat sig åt andra håll...
Ja, jag ska inte döma någon. För jag har ändrats ganska mycket jag med. Det bara är så tyvärr.
Men man saknar mycket av det ^^
Så otroligt roligt som jag fick ha under min gymnasietid <3 Vilka minnen!
Är så sugen på att sätta mig och se på vhs bandet från klassresan 2003, 5 år sedan nu!! Fucking incredible!
Så snart är det gymnasieåterträff =D
Ska bli kul att se vart det blev av alla ^^
blöh!
Måste väl sova snart I guess...


*Nattis

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0